Marius Ghenea
Trainer

Partener in cadrul fondului de Venture Capital Catalyst Romania (3TS Capital Partners), antreprenor in serie si business-angel cu investitii de succes in Europa de Est, Marius Ghenea se afla in topul oamenilor de afaceri conform Forbes Romania. Co-fondator al Venture Connect, o platforma de suport pentru antreprenori de tech start-up si investitori, el s-a implicat in multe activitati educationale, fiind profesor de Antreprenoriat, Inovatie si New Business Ventures in cadrul Maastricht School of Management, programul Executive MBA, de asemenea a fost co-organizator al School for Startups Romania, prima scoala de antreprenoriat din sud-estul Europei si este unul dintre fondatorii programului BusinessDrive pentru antreprenori si manageri.

Este cunoscut ca unul dintre invitatii permanenti din cadrul emisiunii “Arena Leilor”. Marius Ghenea este in plus si autorul primei carti romanesti de antreprenoriat, intitulata Antreprenoriat, Drumul de la Idei catre Oportunitati si Succes in Afaceri.

Amalia Georgescu
Trainer

Amalia Georgescu, economist, antreprenor, speaker, trainer, specialist event management, consultant marketing si relatii publice, ne va vorbi despre un altfel de marketing: marketingul bazat pe organizarea de evenimente, acel marketing care face o companie din ce in ce mai vizibila si mai conectata cu clientii sai. Acest tip de marketing te face sa inovezi, sa fii mereu creativ si sa gasesti noi si multiple modalitati de a interactiona cu clientii si partenerii tai.

Are +15 ani experienta in domeniu, a coordonat +1200 evenimente corporate si private si are sute de traininguri sustinute pe diverse teme de event management, marketing, branding personal, relatii publice si comunicare.

Amalia gestioneaza, alaturi de familia sa, 3 afaceri in domeniul productiei de dispozitive bactericide (Biocomp) si al serviciilor de consultanta si organizari de evenimente (AGEO Events), este pasionata de calatorii si de proiectele de lifestyle, fiind in prezent si doctorand pe tema importantei comunicarii strategice in IMMuri.

Adrian Mironescu
Trainer

Adrian Mironescu este un designer și consultant de brand cu recunoașteri naționale și internaționale, cu background în informatică, curios și dedicat creării de concepte îndrăznețe, potrivite și diferențiatoare. Caută mereu să aibă o viziune de ansamblu, pune mare accent pe interdisciplinaritate și face o punte între strategie și design, fiind implicat în întregul proces de branding, de la analiză la strategie, de la nume la logo, de la implementare la managementul brandului. Ajută, împreună cu echipele pe care le formează, la crearea și dezvoltarea unor branduri românești puternice cât și la implicarea acestora în comunitate.

Vineri, pe 21 iunie, va coordona un workshop dedicat “Creării de Branduri cu Suflet” în care va pune atât bazele teoretice ale brandingului cât va și implica participanții în procesul de lucru, de la găsirea “ideii brandului” la implementare și dezvoltare, astfel încât să creeze cu ajutorul specialiștilor sau poate chiar ei înșiși “branduri cu suflet”.

 

Acest training îşi propune să ajute participanţii să identifice nevoile pieţei, să le analizeze în profunzime şi să înţeleagă cum pot fi transformate în oportunităţi – produse/servicii. 
Într-o a două etapă, participanţii vor învăţa cum să „citească“ piaţa şi cum să –si îmbunătăţească produsele şi serviciile oferite, într-un mediu complex în care clienţii, concurenţii, colaboratorii şi alţi factori externi execita influenţe complexe asupra mediului de afaceri.

Perioada: 17-21 Iunie 2019, Iasi

Durată: 40 ore

Traineri

Beneficii participanti

Participantii vor beneficia de:

  • training gratuit
  • cazare
  • masa
  • materiale consumabile si didactice
  • o carte in domeniul training-ului/ management strategic
  • o sedinta coaching
  • grup online de lucru pentru participanti
  • monitorizare obiective pentru 4 saptamani

Metodologia de marketing este în continuă schimbare. Piața este din ce în ce mai variată, iar clienții au foarte multe alegeri de făcut. Provocărilor managerilor de marketing și ale antreprenorilor vizează descoperirea, cu acuratețe, a nișei lor de clienți, atragerea lor și fidelizarea, această din urmă acțiune fiind definitorie în optimizarea bugetelor de promovare.

Pentru a menține un avantaj competitiv în industria în care activați, trebuie să vă asigurați că aveți cunoștințe actualizate despre domeniul în care vă desfășurați afacerea. Aveți nevoie să vă extindeți plaja de clienți, aveți deja clienți și doriți să îi fidelizați, vreți să cîștigați o parte din clienții concurenței? Toate aceste acțiuni au nevoie de o cunoaștere profundă a domeniului de marketing și a oportunităților și capcanelor pe care le poate genera.

În această piață concurențială diferența o face:

  • pregătirea specialiștilor de marketing și a antreprenorilor
  • capacitatea lor de a se adapta la schimbările din ce în ce mai dinamice ale pieței
  • gradul de anticipare
  • cunoașterea în detaliu a concurenței
  • identificarea elementului distinctiv ce merită promovat pentru a câștiga clienți
  • cunoașterea metodelor de fidelizare și loializare

Criteriile de selectie ale participantilor sunt:

  • Persoana are domiciliul in Regiunea de Nord-Est (sau viza de flotant in aceasta regiune), respectiv judetele Iasi, Suceava, Botosani, Neamt, Vaslui, Bacau
  • Persoana este incadrata cu contract individual de munca (cu norma intreaga sau cu timp partial);
  • Persoana ocupa o pozitie de management, sau prin atributiile pe care le are conform fisei de post, este implicata in asigurarea managementului strategic al intreprinderii respective (manager, director, sef, etc.)
  • Intreprinderea in care activeaza, isi desfasoara activitatea in regiunea de Nord-Est sau are punct de lucru deschis in aceasta regiune.
  • Intreprinderea in care activeaza desfasoara activitati principale sau secundare in domeniile din aceasta lista sau intentioneaza sa-si adapteze activitatea principala sau secundara la aceste sectoare.
  • Persoana isi desfasoara activitatea in domeniile din lista CAEN atasata
  • Persoana are disponibilitatea de a participa la activitatile proiectului

Documente necesare

Documentele pe care participantii le vor prezenta pentru inscriere sunt:  

  • Formulare tip inscriere in grup tinta
  • Copie dupa CI
  • Copie certificat de nastere
  • Copie certificat de casatorie (doar pentru doamnele ce si-au schimbat numele)
  • Copie Diploma de studii (cel putin licenta)
  • Adeverinta salariat tip
  • Copie Certificat Constatator al firmei angajatoare pentru verificarea codurilor CAEN autorizate ale firmei.
Descarca formular Descarca adeverinta

Program

Interval orarActivitatea/ TrainerZIUA 1- 18 iunie
Trainer:
Amalia Georgescu
ZIUA 2- 19 iunie
Trainer:
Marius Ghenea
ZIUA 3- 20 iunie
Trainer:
Calin Biris (?)
ZIUA 4- 21 iunie
Trainer:
Adrian Mironescu
08:30 – 10:00Coffee break Înregistrare participanţi, Completare formulare, Networking Oferit materiale suport de curs, Anunturi/Deschidere
10:00 – 11:30Conferinţă-training partea IMarketingul de astazi si provocarile antreprenoruluiIntroducere și bazele brandigului
11:30 – 11:45Coffee break
11:45 – 13:00Conferinţă partea IIFunctiunile marketingului si a relatiilor publice in contextul dezvoltarii vizibilitatii IMM-urilor pe piataProcesul de branding.
Cercetare, strategie, design, implementare, managementul brandului.
13:00 – 13:40Lunch- stil bufet
13:40 – 15:00Conferinţă – partea practicăMarketingul bazat pe organizarea de evenimenteIdentitatea de brand. Ce este, identitatea verbală, identitatea vizuală, comunicarea. Structurile de identitate.
Discuții și exerciții practice.
15:00 – 15:15Pauza-rest CB
15:15 – 17:00Conferinţă – partea practicăMarketingul bazat pe organizare de evenimente
+
LUCRU PRACTIC
Branduri cu suflet -
impactul social al brandurilor.
Brand de profesionist.
Discuții și exerciții practice.